Voor assistentie en vragen over IRIS, storingen & calamiteiten en Energie Bewust Wonen

Bereikbaarheid

Wij zijn telefonisch bereikbaar van 9:00 tot 12:00 uur en van 13:00 tot 16:00 uur via telefoonnummer: 0411-678927

Storing tussen 16:00 uur en 9:00 uur

Heb je een storing, calamiteit of acuut probleem in een van de installaties buiten de bereikbaarheidstijden van de IRIS Klantenservice, neem dan contact op met uw woningcorporatie of beheerder. Deze gegevens staan vermeld in de informatiemap.

Heb je te maken met een van de onderstaande storingen of heb je vragen over de installaties of energiemeting, neem dan contact op met IRIS Klantenservice.

a. ik krijg geen warm water of het is te lauw
b. de warmtepomp maakt een raar geluid
c. het wordt nier meer warm in huis
d. de thermostaat werkt niet of je denkt dat deze niet functioneert
e. de installatieautomaat in de verdeelkast slaat uit of valt steeds uit
f. een algemene vraag over verwarming/koeling

a.              de omvormer maakt een raar geluid.

b.              de installatieautomaat in de verdeelkast slaat uit of valt steeds uit

c.               een algemene vraag over de zonnepanelen

a. de CO2 melder blijft knipperen

b. de ventilatie maakt veel lawaai

c. de draadloze zender werkt niet

d. het rooster in het plafond maakt een fluittoon

e. de installatieautomaat in de verdeelkast slaat uit of valt steeds uit

f. een algemene vraag over het ventilatiesysteem

a. de zonnepanelen geven geen dagwaarden aan op het display/app

b. het warmwater geeft geen dagwaarden aan op het display/app

c. het huishoudelijk verbruik geeft geen of rare dagwaarden aan op display/app

d. het display of de app geven helemaal niks aan

e. een algemene vraag over de display/app